Dokazovanje stroškov vodenja LAS pri več projektih

Moderator: mstepec

Odgovori
tgorisek

Dokazovanje stroškov vodenja LAS pri več projektih

Odgovor Napisal/-a tgorisek »

Stroški vodenja LAS se dokazujejo z originalnimi računi. Kako dokazujemo stroške, če imamo več projektov hkrati in zato stroške posameznega računa upravičujemo pri več projektih?
tgorisek

Re: Dokazovanje stroškov vodenja LAS pri več projektih

Odgovor Napisal/-a tgorisek »

Pravilo je, da se vsak strošek upravičuje / dokazuje z originalnim računom. Vsak strošek je lahko financiran samo enkrat in vsak račun je lahko uveljavljen samo enkrat. V primeru, da posamezna vrsta stroška nastane pri več projektih (npr. strošek elektrike, najemnine …) mora za vsak projekt obstajati poseben originalni račun, iz katerega je jasno razvidno, koliko stroškov in v kakšni višini je nastalo za posamezen projekt. Potrebno je zagotavljati sledljivost in kontrolabilnost. Priporočamo, da za skupne stroške pridobite ločene račune. Bomo pa preučili možnost, da se ustrezno označene, specificirane račune s stroški, ki so nastali pri različnih projektih, upravičuje večkrat pri različnih projektih.
Odgovori

Vrni se na “Ukrep št. 41 (411, 412, 412) – Izvajanje lokalnih razvojnih strategij”