Odgovori na vprašanja z usposabljanja za KOPOP, dne 16.2.2023 - 2 DEL
Pozdravljeni,
V nadaljevanju so vam na voljo vsa vprašanja in odgovori, ki ste jih podali na usposabljanju KOPOP. Zaradi obširnosti dokumenta so odgovori podani v več sklopih
Lep dan, ARSKTRP
V letu 2024 naj bi vzpostavili elektronsko vodenje evidenc. Ali se bodo morale evidence KOPOP konec leta 2023 posredovati na AKTRP?
Ne, evidence za leto 2023 in 2024 se lahko vodijo na nak način kot do sedaj. Izpolnjene evidence o delovnih opravilih se hranijo na KMG in se ne pošiljajo na ARSKTRP.
V novem PRP do 2027 se vzpodbuja gradnja kompostarn in manjsih bioplinarn.
V KOPOP pa je prepovedana uporaba le tega. Povejte mi 1 strokovno dejstvo zakaj bi bil kompost ali digestat škodljiv za tla če ima deklacijo da je 1 kakovostni razred.
Uredba o predelavi biološko razgradljivih odpadkov in uporabi komposta ali digestata je nacionalni predpis, ki ob upoštevanju določb Uredbe 2021/2115/EU, predstavlja standard. Intervencije KOPOP pa podpirajo nadstandardne sonaravne kmetijske prakse. Z vidika koncepta intervencij KOPOP, omenjena prepoved predstavlja nadstandard. Nadstandard je v tem, da ne dovoljuje uporabe nečesa, kar je z nacionalno zakonodajo dovoljeno, ker je to standard - uporaba digestata oz. komposta, tudi 1. kakovostnega razreda.
S tem v zvezi lahko predlagate strokovno argumentirano spremembo SN 2023-2027.
v pisarni smo štirje in že v času tega izobraževanja, se je menjalo tu precej strank. Ne morejo verjeti, da mesec dni pred kampanjo NI odgovorov.. ( te stranke, gredo vsaka v svoj kraj/gostilno.... kakšen slab glas, se to širi.....
Kmetom je treba na ustrezen način pojasniti situacijo. Sicer pa so vstopi v intervencije KOPOP prostovoljni.
Najbolj odprte so tiste zadeve, ki jih izpostavljajo oz. jim nasprotujejo deležniki, čeprav so imeli tekom priprave SN 2023-2027 veliko možnosti za predstavitev strokovnih argumentov in ne le nasprotovanja kot takega, kar bi prispevalo k sprejemu strokovnih odločitev. SN 2023-2027 je sprejet v obliki kot je in veljajo zahteve in pogoji, ki jih določa. T. i. odprte zadeve se nanašajo na analizo tal in gnojilne načrte, prepoved uporabe digestata in komposta ter evidence o delovnih opravilih.
v Strateškem načrtu pri IPZ piše, da e lahko menja tako z IPP in IPSadje zaradi jagod, Kako je zdaj s tem?
Še vedno velja, da se v tekočem letu na površini GERK, ki je bila v predhodnem letu vključena v operacijo IPP, ta operacija lahko zamenja z operacijo IPZ in v primeru pridelave jagod z operacijo IPSO. Tako je urejeno tudi z uredbo (http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=URED8751).
V začetnih slajdih imate navedeno, da veljajo analize tal od 1.1.2019 naprej. Zdaj pa govorite o datumu 1.7.2023? Tu zdaj nekaj ne razumem, prosim za razlago kateri datum je zdaj pravilen, se pravi katere analize so veljavne?
V času predstavitve (16. 2. 2023) je veljal predlog uredbe v skladu s katerim je bila za leto 2023 veljavna analiza tal, izdelana od 1. 1. 2019, za obdobje 2024-2027 pa analiza tal, izdelana od 1. 7. 2023, kar je bilo povsem razumljivo predstavljeno. Po tem pa je bila sprejeta odločitev, da z uredbo ne bodo določene datumske omejitve veljavnosti analiz tal. Uredba (http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=URED8751) zdaj določa, da je veljavnost analize tal pet let, gnojilni načrt pa se izdela na podlagi veljavne analize tal.
Izjema glede veljavnosti analiz tal velja za integrirano pridelavo, kjer je treba analize tal izvajati v skladu s tehnološkimi navodili za integrirano pridelavo. To pomeni, da morajo biti analize tal vedno mlajše od 5 let (obvezno izvajanje analiz tal vsakih 5 let). Pri IPZ morajo biti analize tal vedno mlajše od štirih let, pri IPZ v zavarovanih prostorih pa je treba analize tal izvajati vsaki dve leti.
varovalni pasovi ob vodotokih morajo imeti svoj gerk ali so lahko del gerka celotne površine?
Varovalni pasovi ob vodotokih so del GERK.
Vedno so "pritiski" na svetovalce, da delamo premalo reklame za vključenost v KOPOP in EK. Že do sedaj se jih veliko ni odločilo zaradi vodenja evidenc, z elektronskimi evidencami bo še večji problem. Samo toliko, da opomnim, da ni vse na svetovalcih.
Drži, da ni vse na svetovalcih, vendar pa so svetovalci tisti, ki imajo neposreden stik z upravičenci in s tem tudi "vpliv" na to, kako jim zahteve pojasnijo, obrazložijo.
Evidence o delovnih opravilih so, ne glede na obliko in način vodenja, neizogiben del intervencij KOPOP, ker so pri večini operacij eden in edini način, ki omogoča preveritev izpolnjevanja predpisanih zahtev.
VELJAVNOST ANALIZ OD 1.7. 2023 ZA OBDOBJE 2023 -2027: Imamo kmetije, kjer so s 1.1. 2023 stopile v veljavo uredbe o VVO. Kmetije so zaradi določil uredbe - (gnojenje je dovoljeno le na osnovi GN) zato so se vzorci tal za izdelavo GN že pobirali jeseni 2022, rezultate kemičnih analiz so kmetije prejemale iz pedološkega laboratorija v začetku leta 2023. Ali bodo te analize, ki so bile opravljene pred 1.7. 2023 neveljavne? (območje Sorško polje, Gorenjska), kjer je bilo tudi nekaj kmetij že doslej vključenih v KOPOP, analize tal so bile opravljene na Kmetijskem inštitutu.
Da, analize bodo še vedno veljavne. Z uredbo (http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=URED8751) niso določene datumske omejitve veljavnosti analiz tal. Določeno je, da je veljavnost analize tal pet let, gnojilni načrt pa se izdela na podlagi veljavne analize tal.
Izjema glede veljavnosti analiz tal velja za integrirano pridelavo, kjer je treba analize tal izvajati v skladu s tehnološkimi navodili za integrirano pridelavo. To pomeni, da morajo biti analize tal vedno mlajše od 5 let (obvezno izvajanje analiz tal vsakih 5 let). Pri IPZ je pa morajo biti analize tal vedno mlajše od štirih let, pri IPZ v zaščitenih prostorih pa je treba analize tal izvajati vsaki dve leti.
Verjetno bodo za izvajanje operacij šifranti kmetijskih rastlin?
Da, tako kot vsako subvencijsko kampanjo, je tudi za leto 2023 pripravljen šifrant vrst oz. skupin kmetijskih rastlin in pomoči, ki bo določal na kateri vrste rabe in za katero kmetijsko rastlino se bo izvajala posamezna operacija oz. se bo lahko uveljavljalo plačilo (https://www.gov.si/assets/organi-v-sest ... -3-23.xlsx).
Vodni viri-celoletni zeleni pokrov. Če prav razumem za vmesne setve (po spravilu glavne poljščine)-da zadostimo celoletni zeleni pokrov, je zadosti, če posejemo samo eno rastlino (ni potrebno mešanico dveh ali več, kot je to zahteva v SOPO)?
Da, dovolj je, da se poseje ena kmetijska rastlina.
Vprašanje: Na območju ukrepa Vodni Viri po spravilu koruze ali zelenjadnice pozno v novembru posejemo rastlino za zeleni pokrov, ki zaradi pozne setve ne bo zagotavljala zadodstnega zelenega pokrova.
1. Kakšne so sankcije v tem primeru?
2. Ali je ukrepu zadoščeno že s samo setvijo?
Kolobar je treba prilagoditi tako, da se posevek pospravi dovolj zgodaj, da se lahko opravi setev rastline za zeleni pokrov in zagotovi ustrezna pokritost tal. Sama setev ne zadosti zahtevi po celoletni pokritosti tal.
Sankcije so določene z uredbo KOPOP (http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=URED8751).
V primeru neustrezne oz. nezadostne pokritosti tal se lahko uveljavlja višja sila, če so zato ustrezna dokazila.
vprašnje zahteve KOLOBAR: ker ni posebej to zapisano, me zan ima, ali se za dve različni ratslini torej upoštevata tudi zelje in cvetača? ali vseeno govorimo o botaničnih družinah, ki so običjno in strokovno podlaga za strokovno načrtovanje kolobarja?
Da. Z uredbo (http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=URED8751) je določeno, da so zelenjadnice v kolobar za petletno obdobje lahko vključene vsako leto, pri čemer morajo biti v ta kolobar vključene najmanj tri različne zelenjadnice kot glavni posevek.
Za analize zelene krme se lahko kmet odloča sam, pri čemer se lahko ustrezno zmanjša število analiz konzervirane krme. Kmetije z 31 ali več molznicami, imajo obvezo najmanj 5 vzorcev konzervirane krme. Če se odločijo za analizo zelene krme ki ni obvezna morajo potem prav tako obvezno narediti 5 vzorcev – kako se potem tukaj šteje zmanjšanje števila vzorcev pri konzervirani krmi?
Če katere od navedenih krm na KMG ne pridelujejo, se lahko rejec odloči za analizo več vzorcev druge krme. Po lastni presoji ali po posvetovanju s kmetijskim svetovalcem se lahko nosilec KMG odloči tudi za analizo zelene krme ali paše. Pri tem lahko ustrezno zmanjša število analiz konzervirane krme, in sicer tako, da je skupno število analiziranih vzorcev najmanj toliko, kot je določeno pri operaciji PS_GOV (31 krav molznic ali več: 5 vzorcev, praviloma vsaj en vzorec travne silaže, en vzorec koruzne silaže in en vzorec mrve). Na KMG, ki morajo analizirati več kot 3 vzorce, se je smiselno odločiti za več vzorcev travniške krme, ker je variabilnost med vzorci praviloma večja, kot pri koruzni silaži. Na teh KMG se pri izboru vzorcev smiselno upošteva okoliščine, kot so npr. pridelovanje drugih krmnih rastlin (silaže iz strnih žit, sončnic, lucerne, sirka, …) ali krma, za katero je pričakovati odstopanja (npr. krma, pridelana v sušnih razmerah).
Za koliko površin je dovolj ena analiza zemlje in kdo lahko naredi gnojilni načrt.
Velja enako kot v programskem obdobju 2014-2020, pri vzorčenju kmetijskih zemljišč pa je treba upoštevati Pravilnik o spremljanju stanja kmetijskih tal (http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred ... =PRAV14232). V zvezi s tem so pripravljena navodila, ki so objavljena na spleti strani MKGP in ARSKTRP. Gnojilni načrt lahko izdela tudi upravičenec sam.
Zahteve za izvajanje PO_KOL. V tretji točki je zapisano, da se najpozneje do 15.11. tekočega leta posevek zadela v tla. Ali je to usklajeno s pogojenostjo, ki pravi; talna odeja se vzdržuje na vsaj 80 % kmetijskih površin
kmetijskega gospodarstva v času od 15. 11. do 15. 2.
naslednje leto. Zagotavlja se pokritost tal z rastlinami, zastirko ali strniščem oziroma nepreorano površino?
Gre za rastline za zeleno gnojenje, ki niso namenjene pokritosti tal, kot jo zahteva pogojenost. To sta dve različni zahtevi.
Zakaj operacija ni mogoča za npr. paradižnik proti tuti absoluti
Verjetno je vprašanje vezano na izvajanje metode zbeganja za paradižnikovega molja (Tuta absoluta) in vključitev v operacijo NV.8 Uporaba biotehniških metod za obvladovanje škodljivih organizmov v trajnih nasadih (BIOTM_TNS). BIOTM_TNS je bila oblikovana le za trajne nasade, saj feromona, ki bi se uporabljal v metodi zbeganja za paradižnikovega molja v Sloveniji ni registriral še noben distributer oz. ponudnik, kar pa ne pomeni, da se v prihodnje ne bo našel kdo in uredil registracijo. Potem lahko metodo uradno priporočamo in jo vključimo v operacijo.
Zanima me ali je možno? Bom dal primer: v kopop vstopiš z 10 ha naslednje leto povečaš na 15 ha, tretje leto pa zmanjšaš na 9 ha?
Da, to je možno. Vendar je zmanjšanje več kot 10 %, zato je to kršitev. Površine se lahko zmanjšajo za 1,5 ha, kar je v okviru dovoljenega 10 % zmanjšanja.
V navedenem primeru gre za razširitev obveznosti, ker se je površina glede na leto vstopa povečala. Zaradi tega povečanja se kot vstopna površina šteje z upravnim pregledom preverjena površina leta razširitve obveznosti.
Zanima me tudi a bo med 5 letnim obdobjem mogoče prehajati iz stopnje kolobarja 1 v stopnjo kolobarja 2 ?
Ne, prehod med stopnjami kolobarja tekom trajanja obveznosti ni mogoč.
Zanima, me kako je s tistimi (ki niso prevzeli obveznosti), ampak so POVEČALI (nad 20%) ukrepe; in tisti, ki so leta 2020 PRVIČ vstopili v kopop; ker ste rekli, da se z izjavo,( da se strinjajo..) tisti, ki so obveznosti prevzeli v 2019/2020. Ali se pa dotika (ta izjava) vseh, ki so na novo vstopili/povečali....?
Ne glede na razlog začetka nove 5-letne obveznosti v letu 2019 oz. 2020 (novi vstopi ali povečanje površin nad 20 %), so pogoji za vse isti. Ob oddaji zbirne vloge za leto 2023 se bodo morali odločiti in podati izjavo, ali se s prilagoditvijo obveznosti na SN 2023-2027 strinjajo ali ne.
Zanimivo, da je prepoved uporabe blata iz komunalnih čistilnih naprav, ni pa prepovedi uporabe gnoja s farm kjer se uporablja gso krma. Upajmo, da se to doseže v naslednjem programskem obdobju, lahko pa še v tem.
Kot izhaja že iz SN 2023-2027 velja prepoved, kot ste navedli. S tem v zvezi lahko predlagate strokovno argumentirano spremembo SN 2023-2027.
Zeleni pokrov zagotavljat je zelo rizično poleti, če ni prepotrebnega dežja, ali pa jeseni, če je moča in ni mogoča setev!!!
Če pride do neugodnih vremenskih razmer, se lahko uveljavlja višja sila, če so zato ustrezna dokazila.
Zmanjšanje površin za več kot 10 % med trajanjem obveznosti. Ali bo to kršitev če recimo zmanjšaš površine med letoma 2024 in 2025 za več kot 10, ali bo zmanjšanje med operacijo lahko većje, gledalo pa se bo samno vstopne površine in površine po 5 letih. Če bo znotraj 10 % (kljub temu da med posameznimi leti niha za več kot %).
V obdobju trajanja obveznosti (v petih letih) se skupna velikost površin lahko zmanjša za največ 10 % glede na vstopno površino ali kasneje povečano površino (razen v primeru višje sile ali izjemnih okoliščin). Če se bodo površine med letoma 2024 in 2025 zmanjšale za več kot 10 %, bo to kršitev.
Znižano plačilo pri kombinaciji VOD+KOL3, katero plačilo bo znižano in koliko?
Plačila za kombinacije so določena z uredbo KOPOP. Zniža se plačilo za KOL_3, ki v kombinaciji z VOD znaša 25,80 € na ha letno.
Ali je potem sploh smiselno, da imamo tri variante kolobarje
Tako je bilo odločeno in tako je zapisano tudi v SN 2023-2027. Vstop v operacije intervencij KOPOP je prostovoljen, vsak upravičenec se sam odloči ali bo vstopil ali ne.
Ali velja, da pri prireji mleka za napredek kmet priloži mesečni izpisek proizvodnih rezultatov iz portala CRP Govedo
Pregled doseženih rezultatov za spremljanje napredka na področju pridelovanja krme in reje se spremlja na letni ravni in se pripravi za preteklo leto izvajanja operacije PS_GOV.
Pregled kakovosti krme mora nosilec KMG na podlagi rezultatov analiz krme pripraviti sam. Pregled stanja na področju prireje mleka in primerjava s povprečjem na ravni države in s strokovnimi priporočili bosta za namen izvajanja operacije PS_GOV posebej pripravljena v CPZ Govedo. Nosilec KMG mora obrazec s podatki natisniti, rezultate pregledati in jih hraniti v evidencah o delovnih opravilih.
bodo imele evidence tudi kazalo, da bo lažje kolesariti po njih in najti potrebno evidenco?
Evidence o delovnih opravilih so opremljene tudi s kazalom.
Če je LOPS posebej intervencija, ali bo potrebno tudi posebno obvezno izobraževanje, četudi bo posebej vključen v KOPOP.
Če bo upravičenec vključen v KOPOP in LOPS, mu za LOPS ne bo treba opraviti še dodatnega usposabljanja. Torej bo za KOPOP in LOPS v petih letih moral opraviti program usposabljanja v obsegu 15 ur.
Če pa bo upravičenec vključen le v LOPS, bo moral v petih letih opraviti program usposabljanja v obsegu 15 ur.
Če kmet uporablja samo precizno škropljenje je kot je bilo povedano zadnjič plačilo samo 50% vrednosti intervencije. Lahko v tem primeru vlaga za iste površine SOPO-NIZI.
Ne, plačilo za Precizno gnojenje in škropljenje (PGS) se izplača v polnem znesku (182,50 € na ha letno) ne glede na to, ali upravičenec s PGS izvaja samo gnojenje, ali samo škropljenje, ali pa oboje. 50 % vrednost plačila se nanaša na to, da je plačilo za operacijo PGS 50 % od višine plačila, izračunane po modelnem izračunu (100 % vrednost plačila po modelnem izračunu je 365 € na ha letno, dejansko plačilo pa je 182,50 € na ha letno, kar je 50 % od vrednosti, izračunane po modelnem izračunu).
Za iste površine upravičenec lahko vloži zahtevek za SOPO-NIZI, če PGS izvaja z mineralnimi gnojili ali seveda s FFS.
Če se še lahko enkrat obrazloži kombinacija Vodni viri in KOL-1, KOL-2 in KOL-3 ter zmanjšanje plačil.
Kombinacija Vodni viri in Ohranjanje kolobarja - vse 3 stopnje (KOL_1, KOL_2 in KOL_3) je mogoča. V tej kombinaciji se zniža plačilo za KOL_1, KOL_2 in KOL_3. Znižano plačilo pri vseh treh stopnjah kolobarja je 25,80 € na ha letno.
in prosimo, še pisno kombinacije (z zneski) NIZI +PRECIZNO GNOJ. in ŠKROPL. Ker smo malo skeptični glede tega in da spet ne bomo zavajali kmetov.. storitve? samo račun? lepo bi bilo dobiti definirano - kaj se rabi v primeru najetih strojnih uslug. Ker če bo precizo, ostalo plačano - kot je navedeno / in bo možno "koristiti" samo eno - se morajo kmetije, že zdaj/skrajni čas dogovoriti za najem strojnih uslug...
Že na začetu usposabljanj v februarju letos vam je bilo jasno povedano, da se lahko še kaj spremeni, torej ni bilo nobenih zavajanj. Tako bi morali razlagati tudi kmetom.
Vašo pobudbo bomo prenesli nadrejenim. Sicer pa je kombinacija določena z uredbo (http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=URED8751), ki jo je sprejela Vlada RS, kar je več kot pisno.
IPL - glede na razliko z kolobarjem, pridemo na 29,2 EUR. Iz tega je potrebno plačati kontrolo, n-min teste, morebitne strojne usluge.... Je to vaša končna kalkulacija IPL-ja?
To je končna vrednost, ki izhaja iz modelnega izračuna, ki ga je izdelala neodvisna inštitucija. Več o modelnem izračunu je na povezavi https://skp.si/wp-content/uploads/2023/ ... a-pod.docx, https://skp.si/wp-content/uploads/2022/ ... POP_EK.pdf.
Kot je bilo že večkrat pojasnjeno, vključno z razlogi, višina plačila za operacijo integrirana pridelava poljščin predstavlja 50 % višine plačila, izračunane po modelnem izračunu.
Vstop v operacije intervencij KOPOP je prostovoljen, vsak upravičenec se sam odloči ali bo vstopil ali ne.
Kaj ne bi bilo fino, da se omogoči še druga opcija in za tiste ki so vešči tehnike, da se evidence zapakira v Sopotnik in se s tem bistveno poenostavi vsa zadeva?
Za leto 2023 velja sistem, kot ga poznamo iz programskega obdobja 2014-2020. Ali se evidence lahko vključijo v Sopotnik ali ne, se bo preverilo ob pripravi aplikacije/programa e-evidenc. Kje bodo na koncu e-evidence ni toliko pomembno kot to, da se pripravijo tako, da bodo za upravičence čim bolj enostavne.
Torej, za leto 2024 se pripravljajo e-evidence, kjer se bodo lahko upoštevale tudi še dodatne računalniške poenostavitve vodenja evidenc o delovnih opravilih.
kakšen je seštevek nizi + precizno? odbitki?
Pri kombinaciji NIZI in Precizno gnojenje in škropljenje (PGS) ni odbitkov. Oba zneska sta izplačana v polni višini plačila, če se pri PGS uporabljajo mineralna gnojila oz. FFS. Če bi se pri PGS uporabljajo organska gnoila, kombinacija PGS in NIZI na isiti površini ni mogoča.
ker je pričetek oddaje zbirnih vlog 31.3.2023, bi bilo smiselno – da vse manjkajoče odgovore dobimo (pisno) – vsaj do četrtka 30.3., če ne – pa je najboljše, da se oddaje zbirnih vlog zamakne/bojkotira – do vseh odgovorov. Kako bomo delali zbirne vloge? Jim nakladali eno, potem pa za 2 mesca – bo njihov sosed imel drugo kombinacijo – ki bo kar naenkrat možna/plačljiva/oz. bo možna/potrebna kakšna druga mehanizacija…
Kombinacije so bile določene že na začetku, ob sprejemu SN 2023-2027 in tako bi moralo tudi ostati. Spremembe so posledica nasprotovanj deležnikov, ki pa nimajo strokovne podlage.
Kmet ima 15 travnikov v VTR in 10 travnikov v HAB. Ali lahko vse gerke, kjer ima recimo HAB piše na en list?
Če se na več GERK z isto rabo izvajajo iste operacije, sheme ali intervencije z enakimi kmetijskimi rastlinami in se na teh GERK istočasno opravljajo ista opravila, lahko evidenca (en list oz. obrazec) velja za več GERK. Če bi se GERK združevalo, mora ta pogoj o isti rabi, enaki kmetijski rastlini in istih opravilih veljati vsa leta, za katere se vodi evidence o delovnih opravilih.
Kombinacija VOD + KOL je dodadtno plačilo za KOL 25,8 EUR, ne geled na stopnjo KOL 1, 2,ali 3?
Da, tako je.
lahko dobimo pisno, DA SO VSI KOLOBARJI PLAČANI 25,80 eur (in ne samo tisti z ugodilkami/metulnicami)
Vašo pobudbo bomo prenesli nadrejenim.
LOPS gre torej v znesek KOPOP -600 EUR? Torej je LOPS del kopopa?
Intervencija LOPS vključuje dve operaciji, ki se izvajata po upravljavski shemi:
– LO.1 Lokalne pasme (v nadaljnjem besedilu: operacija PAS);
– LO.2 Lokalne sorte (v nadaljnjem besedilu: operacija SOR). Najvišji zneski plačil na ha zemljišč upravičenca, ki jih je mogoče pridobiti s kombinacijo operacij iz prejšnjega odstavka, znašajo za:
– njivske površine: 600 eurov na ha letno;
Ne, kot je bilo pojasnjeno, je LOPS samostojna intervencija in ni del intervencij KOPOP. Najvišji zneski plačil se upoštevajo ločeno in veljajo znotraj posamezne intervencije.
Nekatere kmetije imajo računalnišče programe za vodenje evidenc v katerese se vnašajojo vsi predpisani podatki, ali bo to zadostovalo ali bodo morali vodit evidence ročno na predpisanih obrazcih?
Če drugi računalniški programi omogočajo vodenje evidenc o delovnih opravilih za vse zahtevane podatke, ki jih določajo evidence o delovnih opravilih MKGP, potem so ustrezni. Iz navedenega primera izhaja, da računalniški programi vključujejo vse zahtevane podatke in so zato vsebinsko ustrezni. Evidenc o delovnih opravilih tem kmetom ne bo treba voditi še na obrazcih MKGP.
NIZI + PRECIZNO. Uporaba mineralnih gnojil - kombinacija je torej možna samo, če se na istem GERK izvaja aplikacija mineralnih gnojil na precizen način?
Kombinacija NIZI in Precizno gnojenje in škropljenje (PGS) na istem GERK je mogoča, če se se pri PGS uporabljajo mineralna gnojila in seveda tudi v primeru uporabe FFS pri PGS. Če pa se tudi pri PGS uporabljajo organska gnojila, potem kombinacija PGS in NIZI ni mogoča.
Ostane tako, da se lokalne sorte- lahko uveljavljajo v VODNIH VIRIH- na neprezimnih oz. prezimnih kulturah in je za njih polno plačilo 181,60 EUR
Na isti površini GERK lahko upravičenec, odvisno od vrste posevka, uveljavlja plačilo za operacijo SOR samo enkrat, in sicer za glavni ali prezimni ali neprezimni posevek. Operacija SOR in VOD se lahko kombinirata. V tej kombinaciji se plačilo za obe operaciji dodeli v polni višini (= 340,24 €/ha letno za Vodne vire in 181,60 €/ha letno za SOR, skupaj = 521,84 €/ha letno).
precizno gnojenje in škropljenje ali moraš izvajati obe zadevi za polno plačilo?
Ne, ni treba.
Prevzemi obveznosti npr. kmetija z KOL 2 preda vse gerke – kmetiji, ki uveljavlja KOL 1. (2) kako bodo urejeni ti prenosi? (»Med trajanjem obveznosti iz prvega odstavka 8. člena te uredbe prehod med stopnjami zahtevnosti operacije KOL iz prejšnjega odstavka ni mogoč.)
Prenosi bodo urejeni tako, da bo prevzemnik tudi na prevzetih površinah izvajal stopnjo kolobarja, s katero je vstopil v operacijo Ohranjanje kolobarja in za katero že ima obveznost, ne glede na to, katero stopnjo kolobarja je na svojih površinah izvajal prenosnik. V navedenem primeru bo prevzemnik, ki že ima obveznost za KOL_1, tudi na prevzetih površinah izvajal KOL_1.
Pri izvajanju operacije PGS: - je treba uporabljati mehanizacijo za precizno gnojenje oziroma škropljenje. Torej, ta stavek velja tako, da si lahko vsak kmet po svoje tolmači katera mehanizacija je za njega precizna? (tudi »vicon« – star 35 let?) in seveda ima izdelan gnojilni oziroma škropilni načrt..
Minimalna zahteva je povezava mehanizacije z GPS sistemom.
Pri nas imamo vse površine, ki bodo lahko vključene v VOD operacijo- potem pri nas nobeden ne bo izvajal kolobarja 2, če dobi isto plačilo za kolobar 1.
Vstop v operacije intervencij KOPOP je prostovoljen, vsak upravičenec se sam odloči ali bo vstopil ali ne.
Se opravičujemo, če je slišati nespoštljivo.,ker sploh ni tako mišljeno. Prosimo, za pisno- zato, ker imamo probleme s kmeti. Hvala
SOPO in KOPOP – precizno gnojenje in nizi -v tabeli piše, da kombinacija ni mogoča v primeru organskih gnojil. Torej če bo šel na njivo izvajat nizi – (z vodo?) – da ne bo uporabljal ORGANSKIH gnojil – bo kombinacija možna???
Oziroma, čemu ta zvezdica * kombinacija ni mogoča v primeru organskih gnojil. Prosim za nasvet, z čim torej, lahko izvajamo NIZI – če ne z organskimi gnojili?
Kot je zapisano v prilogi 2 uredbe (http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=URED8751), se * nanaša na kombinacijo NIZI in Precizno gnojenje in škropljenje (PGS). Torej, ker se pri NIZI uporabljajo organska gnojila in ne voda, kar določa že Uredba o neposrednih plačilih (http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=URED8657), PGS pa se lahko razen z organskimi gnojil izvaja tudi z mineralnimi gnojili, kombinacija NIZI in PGS v primeru uporabe organskih gnojil ni mogoča.
Če bo kmet izvajal NIZI z vodo, je to kršitev.
Še eno vprašanje na kombinacije in znižanje plačil, ter upoštevanje maksimalnega zneska izplačil. V primeru kombinacije vodni viri in plačilo kolobarja, ali IPP, bo upoštevan polni znesek kolobarja ( 108 €), ali pa znižano plačilo ( 25,80). V preteklem obdobju je namreč v primeru uveljavljanja VOD, POZ ZEL s rastlinami, ki so v naslednjem letu postale glavni posevek je bilo najprej navedeno polno izplačilo in v nadaljevanju je potem prikazano znižanje zaradi ene setve.
Pri kombinaciji Vodni viri (VOD) in Integrirana pridelava poljščin (IPP) ter VOD in Ohranjanje kolobarja (KOL), se plačilo zniža za IPP na 55 € na ha letno in za KOL na 25,80 € na ha letno (znižano plačilo velja za vsako od treh stopenj kolobarja). Za VOD se plačilo dodeli v polni višini (340,24 € na ha letno).
Še eno vprašanje za nazaj. Precizno gnojenje in škropljenje se govori da v letošnjem letu ne bodo preveč zahtevni pogoji, ki pa bi se naj zaostrili v prihodnjem letu. Ali je kaj na tem? Če je bo potrebno vedeti da opozorimo kmete, ali se bo v naslednjem letu lahko izstopilo iz ukrepa če se bodo pogoji zaostrili?
V letu 2023 za Precizno gnojenje in škropljenje (PGS) veljajo zahteve, ki so določene s SN 2023-2027.
Ker zahteve niso ustrezno definirane, strokovna javnost pa glede PGS ni enotna, je bilo že odločeno, da se operacija PGS začne izvajati z letom 2024. Na ponovno pobudo in pritiske deležnikov, pa se je ta odločitev spremenila, tako da se operacija PGS izvaja že v letu 2023. Zahteve za izvajanje PGS bo treba konkretizitati, kar pa ne pomeni nujno, da se bodo zaostrile.
Če se upravičenci, ki bodo v letu 2023 vstopili v operacijo PGS, s spremembami ne bodo strinjali, bodo uveljavljali višjo silo ali izjmeno okoliščino na podllagi 15. točke I. poglavja priloge 1 uredbe (http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=URED8751).
torej KOL 1 v kombinaciji -z VODNIMI VIRI - ni plačan?
Za vsako od treh stopenj kolobarja (KOL_1, KOL_2 in KOL_3) v kombinaciji z operacijo Vodni viri znaša plačilo 25,80 € na ha letno.
veliko kmetij - predvsem za SOPO - bo želelo fizične evidence. Ali je predvideno, da so za kmetije evidence brezplačne.
Za leti 2023 in 2024 bo mogoče voditi evidence v fizični obliki, od 1. 1. 2025 pa bodo le e-evidence. e-evidence bodo za kmete brezplačne.
Za leto 2023 so evidence o delovnih opravilih za vodenje dostopne na spletni strani MKGP v elektronski obliki brezplačno. Vendar ni predvideno, da jih bo MKGP tudi natisnil.
Vodenje za posamezen GERK, če ima 60 GERK-ov potem bo to min 60 listov ?
Če se na več GERK z isto rabo izvajajo iste operacije, sheme ali intervencije z enakimi kmetijskimi rastlinami in se na teh GERK istočasno opravljajo ista opravila, lahko evidenca (en list oz. obrazec) velja za več GERK. Če bi se GERK združevalo, mora ta pogoj o isti rabi, enaki kmetijski rastlini in istih opravilih veljati vsa leta, za katere se vodi evidence o delovnih opravilih.
Za kombinacije in znižanja 15 minut(še vedno ostajajo vprašanja), za vodenje evidenc (prazne tabele smo že prejeli). pa eno uro - ni to malo čudno ?
Evidence so ključnega pomena za dokazovanje ustreznosti in pravilnosti izvajanja predpisanih zahtev posameznih operacij intervencij KOPOP, tako da je temu področju treba nameniti veliko pozornosti in tudi časa. V tem pogledu so pomembnejše od kombinacij. Če evidence o delovnih opravilih niso ustrezno vodene ali pa se jih sploh ne vodi, tudi še tako visoka višina plačila za kombinacije nič ne pomaga, ker ne bo dodeljena.
Zakaj te vrednosti niso zapisane kar v tabeli kombinacij?
Zato, ker bi bili v tabeli lahko zapisani le skupni zneski plačil za dovoljene kombinacije, iz katerih ne bi bilo mogoče razbrati, pri kateri operaciji je plačilo znižano.
Zanima me kako je to možno, še na zadnjem izobraževanju je bilo POVEDANO- da pri EK in VOD NI nobenih znižanj. Kako se lahko odgovori, na tako pomembna vprašanja nonstop spreminjajo? Pa še izobraževanja so bila snemana….. (10) Plačilo za operacijo VOD v kombinaciji z operacijo EK iz 1. in 2. točke prvega odstavka ter 1. in 2. točke drugega odstavka 67. člena te uredbe znaša 102,07 eura na ha letno....
Da, izobraževanja so bila snemana in v tistem času je bila kombinacija taka, kot je bila predstavljena. Na pobudo deležnikov pa so se modelni izračuni in kombinacije ponovno preverile. Ta preveritev je imela pri nekaterih dovoljenih kombinacijah za posledico znižanje plačil. Edino pravilno je, da so se plačila za Vodne vire v kombinaciji z ekološkim kmetovanjem znižala, ker se na ta način prepreči dvojno financiranje.
VPRAŠANJA IN ODGOVORI iz usposabljanj KOPOP 2 del
Moderatorji: mtratnik, ezugman, mbut, Sdolenc
-
mbut
- Prispevkov: 174
- Pridružen: 04 Jan 2023, 12:00
Vrni se na “Vprašanja iz KOPOP”
Pojdi na
- FORUM ARSKTRP - PROGRAMSKO OBDOBJE 2023-2027
- ↳ Intervencije iz ZBIRNE VLOGE – IAKS intervencije
- ↳ NEPOSREDNA PLAČILA
- ↳ Osnovna dohodkovna podpora za trajnostnost
- ↳ Dopolnilna prerazporeditvena dohodkovna podpora za trajnostnost
- ↳ Dohodkovna podpora za mlade kmete
- ↳ Podpora za rejo drobnice
- ↳ Podpora za rejo govedi
- ↳ Podpora za krave dojilje
- ↳ Podpora za mleko v gorskih območjih
- ↳ Podpora za beljakovinske rastline
- ↳ Shema za podnebje in okolje (SOPO)
- ↳ Podpora za zelenjavo
- ↳ KOPOP, EK, BIOTIČNO VARSTVO RASTLIN, OMD, LOKALNE PASME IN SORTE, NATURA 2000
- ↳ KOPOP
- ↳ EK, Ekološko čebelarjenje
- ↳ Biotično varstvo rastlin
- ↳ Lokalne pasme in sorte
- ↳ OMD – naravne ali druge omejitve
- ↳ Natura 2000
- ↳ HTV – habitatni tipi in vrste na območjih Natura 2000
- ↳ DOBROBIT ŽIVALI
- ↳ POGOJENOST
- ↳ Splošna vprašanja – zbirna vloga 2025
- ↳ Splošna vprašanja - zbirna vloga 2024
- ↳ IAKS
- ↳ RKG
- ↳ KAMPANJA ZBIRNA VLOGA 2023
- ↳ Vprašanja iz usposabljanj za kmetijske svetovalce za leto 2023
- ↳ Vprašanja iz NP razen SOPO
- ↳ Vprašanja iz SOPO
- ↳ Vprašanja iz POGOJENOST
- ↳ Vprašanja iz DŽ
- ↳ Vprašanja iz EK, OMD, BVR in N2K
- ↳ Vprašanja iz KOPOP
- ↳ Vprašanja iz IAKS
- ↳ Vprašanja iz RKG, VOLOS in pravilnik SOPOTNIK
- ↳ Intervencije iz naslova RAZVOJA PODEŽELJA - NE-IAKS intervencije
- ↳ IRP 02 - Naložbe v dvig produktivnosti in tehnološki razvoj, vključno z digitalizacijo kmetijskih gospodarstev
- ↳ 1. javni razpis za leto 2024 – ureditev trajnih nasadov
- ↳ 2. javni razpis – naložbe majhnih kmetij
- ↳ 3. javni razpis – naložbe kmetij na gorskem območju
- ↳ 4. javni razpis – naložbe kmetij
- ↳ 5. javni razpis – naložbe kmetijskih podjetij
- ↳ IRP03 - Kolektivne naložbe v kmetijstvu za skupno pripravo kmetijskih proizvodov za trg in razvoj močnih in odpornih verig vrednosti preskrbe s hrano
- ↳ IRP04 - Naložbe v razvoj in dvig konkurenčnosti ter tržne naravnanosti ekoloških kmetij za leto 2025.
- ↳ IRP10: Spodbujanje kolektivnih oblik sodelovanja v kmetijskem in gozdarskem sektorju
- ↳ IRP 11: Podpora za novo sodelovanje v shemah kakovosti iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027
- ↳ IRP12: Regijski pristop povezovanja lokalnih proizvodov s poudarkom na ekoloških proizvodih iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023-2027
- ↳ IRP 16 Naložbe v prilagoditev na podnebne spremembe pri trajnih nasadih
- ↳ IRP017 Javni razpis za intervencijo naložbe v učinkovito rabo dušikovih gnojil za leto 2024
- ↳ Splošne informacije
- ↳ IRP 21 - Naložbe v nakup kmetijske mehanizacije in opreme za optimalno uporabo hranil in trajnostno rabo FFS
- ↳ Splošne informacije
- ↳ IRP24 - Podpora za vzpostavitev gospodarstev mladih kmetov
- ↳ Podpora za vzpostavitev gospodarstev mladih kmetov – 1. javni razpis za leto 2023
- ↳ Podpora za vzpostavitev gospodarstev mladih kmetov – 2. javni razpis za leto 2024
- ↳ Podpora za vzpostavitev gospodarstev mladih kmetov – 3. javni razpis za leto 2025
- ↳ IRP26 LEADER
- ↳ Podpora za izvajanje projektov, vključno z dejavnostmi sodelovanja
- ↳ Podpora za upravljanje, spremljanje in vrednotenje SLR ter njene animacije
- ↳ IRP 29 - Naložbe v prilagoditev kmetijskih gospodarstev izvajanju nadstandardnih zahtev s področja dobrobiti rejnih živali
- ↳ Javni razpis za naložbe namenjene reji govedi
- ↳ Javni razpis za naložbe namenjene reji prašičev
- ↳ Javni razpis za naložbe namenjene reji perutnine
- ↳ Javni razpis za naložbe namenjene reji drobnice oz. kopitarjev
- ↳ IRP30: Podpora za medgeneracijski prenos znanja
- ↳ IRP31 Podpora za projekte EIP
- ↳ 1. javni razpis za intervencijo IRP31 Podpora za projekte EIP
- ↳ IRP 32 Prenos znanja in prenos informacij
- ↳ IRP33 – Testiranje naravovarstvenih ukrepov na zavarovanih območjih
- ↳ IRP35 Naložbe v predelavo in trženje kmetijskih proizvodov za dvig produktivnosti in tehnološki razvoj, vključno z digitalizacijo
- ↳ Javni razpis za podintervencijo naložbe kmetij v okviru intervencije naložbe v predelavo in trženje kmetijskih proizvodov za dvig produktivnosti in tehnološki razvoj, vključno z digitalizacijo za leto 2025
- ↳ Javni razpis za podintervencijo naložbe pravnih oseb in samostojnih podjetnikov posameznikov v okviru intervencije naložbe v predelavo in trženje kmetijskih proizvodov za dvig produktivnosti in tehnološki razvoj, vključno z digitalizacijo za leto 20
- ↳ Javni razpis za podintervencijo naložbe majhnih kmetij v okviru intervencije naložbe v predelavo in trženje kmetijskih proizvodov za dvig produktivnosti in tehnološki razvoj, vključno z digitalizacijo za leto 2025
- ↳ IRP37 - Naložbe v nakup kmetijske mehanizacije in opreme za upravljanje traviščnih habitatov
- ↳ Splošne informacije
- ↳ IRP38 konzorciji institucij znanja v podporo prehodu kmetijstva v zeleno, digitalno in podnebno nevtralno
- ↳ 1. Javni razpis za intervencijo IRP38
- ↳ IRP 39: Podpora za dejavnosti informiranja in promocije proizvodov iz shem kakovosti iz strateškega načrta skupne kmetijske politike za obdobje 2023–2027
- ↳ Sektorske intervencije za sadje in zelenjavo
- FORUM ARSKTRP - PROGRAMSKO OBDOBJE 2014-2020
- ↳ ZBIRNA VLOGA 2022 - NAJPOGOSTEJŠA VPRAŠANJA IN ODGOVORI
- ↳ SPLOŠNA VPRAŠANJA GLEDE ZBIRNE VLOGE (2015-2020)
- ↳ VIŠJA SILA
- ↳ PLANINE IN SKUPNI PAŠNIKI
- ↳ RKG (2015-2020)
- ↳ KMG, člani kmetije, zaposleni
- ↳ GERK-i, bloki
- ↳ Ostalo
- ↳ REGISTRI ŽIVALI
- ↳ REGISTER OBRATOV
- ↳ NEPOSREDNA PLAČILA (2015-2020)
- ↳ Dodelitev plačilnih pravic
- ↳ Dodelitev plačilnih pravic iz nacionalne rezerve
- ↳ Aktiviranje in izplačilo plačilnih pravic
- ↳ Plačilo za mlade kmete
- ↳ Podpora za strna žita
- ↳ Podpora za mleko v gorskih območjih
- ↳ Podpora za rejo govedi
- ↳ Podpora za zelenjadnice
- ↳ Podpora za beljakovinske rastline
- ↳ Shema za male kmete
- ↳ ZELENA KOMPONENTA (2015-2020)
- ↳ KOPOP - kmetijsko-okoljsko-podnebna plačila (2015-2020)
- ↳ KOPOP - splošna vprašanja
- ↳ Program aktivnosti
- ↳ Gnojilni načrt in analiza tal
- ↳ 1. Poljedelstvo in zelenjadarstvo
- ↳ 2. Hmeljarstvo
- ↳ 3. Sadjarstvo
- ↳ 4. Vinogradništvo
- ↳ 5. Trajno travinje I.
- ↳ 6. Trajno travinje II.
- ↳ 7. Posebni traviščni habitati
- ↳ 8. Traviščni habitati metuljev
- ↳ 9. Habitati ptic vlažnih ekstenzivnih travnikov
- ↳ 10. Steljniki
- ↳ 11. Vodni viri
- ↳ 12. Ohranjanje habitatov strmih travnikov
- ↳ 13. Grbinasti travniki
- ↳ 14. Reja domačih živali na območju pojavljanja velikih zveri
- ↳ 15. Planinska paša
- ↳ 16. Visokodebelni travniški sadovnjaki
- ↳ 17. Ohranjanje mejic
- ↳ 18. Reja lokalnih pasem, ki jim grozi prenehanje reje
- ↳ 19. Ohranjanje rastlinskih genskih virov, ki jim grozi genska erozija
- ↳ EKOLOŠKO KMETOVANJE (2015-2020)
- ↳ OMD (2015-2020)
- ↳ DOBROBIT ŽIVALI (2015-2020)
- ↳ NAVZKRIŽNA SKLADNOST (2015-2020)
- ↳ SPLOŠNA VPRAŠANJA GLEDE PROGRAMA RAZVOJA PODEŽELJA (PRP 2014-2020)
- ↳ M03 - SHEME KAKOVOSTI ZA KMETIJSKE PROIZVODE IN ŽIVILA (ČLEN 16)
- ↳ M04 - NALOŽBE V OSNOVNA SREDSTVA (ČLEN 17)
- ↳ M4.1 – Podpora za naložbe v kmetijska gospodarstva
- ↳ 1. javni razpis za naložbe, namenjene prilagoditvi na podnebne spremembe in izvajanju tehnoloških izboljšav ter znižanju stroškov pridelave, za leto 2016 (datum objave 12. 2. 2016)
- ↳ 2. javni razpis za naložbe kmetijskih gospodarstev, namenjene izvajanju tehnoloških izboljšav na področju higiene, varovanja okolja in varnosti pri delu ter znižanju stroškov pridelave, za leto 2016 (datum objave: 10. 6. 2016)
- ↳ 3. javni razpis za naložbe kmetijskih gospodarstev, namenjene izvajanju tehnoloških izboljšav na področju higiene, varovanja okolja in varnosti pri delu ter znižanju stroškov pridelave na vodovarstvenih območjih, za leto 2016 (datum objave: 10. 6. 2016)
- ↳ 4. javni razpis za naložbe kmetijskih gospodarstev, namenjene prilagoditvi na podnebne spremembe, za leto 2016 (datum objave: 24. 6. 2016)
- ↳ 5. javni razpis za naložbe kmetijskih gospodarstev, namenjene izvajanju tehnoloških izboljšav na področju higiene, varovanja okolja in varnosti pri delu ter znižanju stroškov pridelave na vodovarstvenih območjih za leto 2016 (datum objave: 28. 10. 2016)
- ↳ 6. javni razpis za naložbe kmetijskih gospodarstev, namenjene prilagoditvi zahtevam kmetovanja na gorskih območjih, za leto 2016 (datum objave: 25. 11. 2016)
- ↳ 7. javni razpis za naložbe kmetijskih gospodarstev, namenjene izvajanju ekološke pridelave hrane, za leto 2016 (datum objave: 25. 11. 2016)
- ↳ 8. JR za leto 2017 za naložbe kmetijskih gospodarstev v lastno primarno pridelavo kmetijskih proizvodov (datum objave: 28. 7. 2017)
- ↳ 9. javni razpis za naložbe v kmetijska gospodarstva, namenjene prilagoditvi kmetijskih gospodarstev na podnebne spremembe, za leto 2018 (datum objave: 30. 3. 2018)
- ↳ 10. JR za leto 2018 za naložbe kmetijskih gospodarstev namenjene izvajanju tehnoloških izboljšav na področju higiene, varovanja okolja in varnosti pri delu ter znižanju stroškov pridelave (datum objave: 28. 12. 2018)
- ↳ 11. javni razpis za podukrep 4.1 - Podpora za naložbe v kmetijska gospodarstva za leto 2019, namenjene prilagoditvi kmetijskih gospodarstev na podnebne spremembe (datum objave: 1. 2. 2019)
- ↳ 12. javni razpis za podukrep 4.1 - Podpora za naložbe v kmetijska gospodarstva za leto 2020, namenjene obnovi proizvodnega potenciala hmeljišč po naravni nesreči (datum objave: 10. 7. 2020)
- ↳ 13. javni razpis za za podukrep 4.1 - Podpora za naložbe v kmetijska gospodarstva za leto 2020, namenjene zaščiti živali na paši pred velikimi zvermi (datum objave: 24. 7. 2020)
- ↳ 14. javni razpis za podukrep 4.1 - Podpora za naložbe v kmetijska gospodarstva za leto 2020 za naložbe v prilagoditev kmetijskih gospodarstev izvajanju nadstandardnih zahtev na področju zaščite rejnih živali (datum objave: 17. 7. 2020)
- ↳ 15. javni razpis za podukrep 4.1 - Podpora za naložbe v kmetijska gospodarstva za leto 2020, namenjene prilagoditvi kmetijskih gospodarstev na podnebne spremembe ter izboljšanju okolja (datum objave: 7. 8. 2020)
- ↳ 16. javni razpis za podukrep 4.1 - Podpora za naložbe v kmetijska gospodarstva za leto 2020 za naložbe kmetijskih gospodarstev iz 1. in 7. točke prvega odstavka 5. člena Uredbe (datum objave: 30. 10. 2020)
- ↳ 17. javni razpis za podukrep 4.1 - Podpora za naložbe v kmetijska gospodarstva za leto 2020 za naložbe kmetijskih gospodarstev iz 10. točke prvega odstavka 5. člena Uredbe (datum objave: 30. 10. 2020)
- ↳ 18. javni razpis za podukrep 4.1: Podpora za naložbe v kmetijska gospodarstva za leto 2021, operacija: Naložbe za izboljšanje splošne učinkovitosti in trajnosti kmetijskih gospodarstev, namenjene prilagoditvi kmetijskih gospodarstev na podnebne spremembe
- ↳ 19. javni razpis za podukrep 4.1: Podpora za naložbe v kmetijska gospodarstva za leto 2021, operacija: Naložbe za izboljšanje splošne učinkovitosti in trajnosti kmetijskih gospodarstev, namenjene prilagoditvi kmetijskih gospodarstev na podnebne spremembe
- ↳ 20. javni razpis iz podukrepa 4.1 Podpora za naložbe v kmetijska gospodarstva za leto 2021, operacija: Naložbe za izboljšanje splošne učinkovitosti in trajnosti kmetijskih gospodarstev - za naložbe gorskih kmetij
- ↳ 21. javni razpis iz podukrepa 4.1 Podpora za naložbe v kmetijska gospodarstva za leto 2021; operacija: Naložbe za izboljšanje splošne učinkovitosti in trajnosti kmetijskih gospodarstev - za naložbe ekoloških kmetij
- ↳ 22. javni razpis za naložbe za izboljšanje splošne učinkovitosti in trajnosti kmetijskih gospodarstev, namenjene zaščiti živali na paši pred velikimi zvermi
- ↳ 23. javni razpis za naložbe v zmanjšanje emisij toplogrednih plinov iz kmetijstva
- ↳ 24. javni razpis za naložbe namenjene izvajanju nadstandardnih zahtev na področju zaščite rejnih živali
- ↳ 25. javni razpis za naložbe namenjene ureditvi distribucijskih centrov in zbirnih centrov za živali
- ↳ 26. javni razpis za naložbe v krožno gospodarstvo na kmetijskih gospodarstvih
- ↳ 27. Javni razpis za podukrep 4.1: Podpora za naložbe v kmetijska gospodarstva za leto 2023; OPERACIJA: Naložbe za izboljšanje splošne učinkovitosti in trajnosti kmetijskih gospodarstev, namenjene naložbam v nakup kmetijske mehanizacije
- ↳ 28. javni razpis za naložbe v zmanjšanje emisij toplogrednih plinov iz kmetijstva
- ↳ 30. javni razpis za naložbe v kmetijska gospodarstva za leto 2024 - OPERACIJA: Naložbe v zmanjšanje emisij toplogrednih plinov iz kmetijstva
- ↳ M4.2 – Podpora za naložbe v predelavo/trženje in/ali razvoj kmetijskih proizvodov
- ↳ Javni razpis za naložbe v predelavo, trženje oziroma razvoj kmetijskih proizvodov za leto 2016 (datum objave 19. 2. 2016)
- ↳ Pogoji za pridobitev sredstev
- ↳ Upravičeni stroški
- ↳ Merila za ocenjevanje vlog
- ↳ Obveznosti upravičenca
- ↳ Zahtevki za izplačilo sredstev
- ↳ Razno
- ↳ 2. javni razpis za naložbe v predelavo, trženje oz. razvoj kmetijskih proizvodov za leto 2016 - velika podjetja (datum objave 9. 12. 2016)
- ↳ 3. javni razpis za podukrep 4.2 Podpora za naložbe v predelavo, trženje oziroma razvoj kmetijskih proizvodov za leto 2017 za kmetije, samostojne podjetnike posameznike ter mikro, mala in srednja podjetja (datum objave: 28. 7. 2017)
- ↳ Pogoji za pridobitev sredstev
- ↳ Upravičeni stroški
- ↳ Merila za ocenjevanje vlog
- ↳ Obveznosti upravičenca
- ↳ Zahtevki za izplačilo sredstev
- ↳ Razno
- ↳ 4. javni razpis za podukrep 4.2 Podpora za naložbe v predelavo, trženje oziroma razvoj kmetijskih proizvodov za leto 2018 (datum objave: 11. 5.2018)
- ↳ Pogoji za pridobitev sredstev
- ↳ Upravičeni stroški
- ↳ Merila za ocenjevanje vlog
- ↳ Obveznosti upravičenca
- ↳ Zahtevki za izplačilo sredstev
- ↳ Razno
- ↳ 5. javni razpis za podukrep 4.2 Podpora za naložbe v predelavo, trženje oziroma razvoj kmetijskih proizvodov za leto 2019 (datum objave: 1. 2. 2019)
- ↳ Pogoji za pridobitev sredstev
- ↳ Upravičeni stroški
- ↳ Merila za ocenjevanje vlog
- ↳ Obveznosti upravičenca
- ↳ Zahtevki za izplačilo sredstev
- ↳ Razno
- ↳ 6. javni razpis za podukrep 4.2 Podpora za naložbe v predelavo, trženje oziroma razvoj kmetijskih proizvodov za leto 2020 (datum objave: 24. 7. 2020)
- ↳ Pogoji za pridobitev sredstev
- ↳ Upravičeni stroški
- ↳ Merila za ocenjevanje vlog
- ↳ Obveznosti upravičenca
- ↳ Zahtevki za izplačilo sredstev
- ↳ Razno
- ↳ 7. javni razpis za podukrep 4.2 Podpora za naložbe v predelavo, trženje oziroma razvoj kmetijskih proizvodov za leto 2021 (datum objave: 24. 12. 2021)
- ↳ Pogoji za pridobitev sredstev
- ↳ Upravičeni stroški
- ↳ Merila za ocenjevanje vlog
- ↳ Obveznosti upravičenca
- ↳ Zahtevki za izplačilo sredstev
- ↳ Razno
- ↳ 8. javni razpis za podukrep 4.2 Podpora za kolektivne naložbe v predelavo, trženje oziroma razvoj kmetijskih proizvodov za leto 2022 (datum objave: 11. 2. 2022)
- ↳ Pogoji za pridobitev sredstev
- ↳ Upravičeni stroški
- ↳ Merila za ocenjevanje vlog
- ↳ Obveznosti upravičenca
- ↳ Zahtevki za izplačilo sredstev
- ↳ Razno
- ↳ 9. javni razpis za podukrep 4.2 Podpora za naložbe v predelavo, trženje oziroma razvoj kmetijskih proizvodov za leto 2022 – naložbe, namenjene krožnemu gospodarstvu (datum objave: 25. 2. 2022)
- ↳ Pogoji za pridobitev sredstev
- ↳ Upravičeni stroški
- ↳ Merila za ocenjevanje vlog
- ↳ Obveznosti upravičenca
- ↳ Zahtevki za izplačilo sredstev
- ↳ Razno
- ↳ 10. javni razpis za podukrep 4.2 Podpora za naložbe v predelavo, trženje oziroma razvoj kmetijskih proizvodov za leto 2022 –(datum objave: 30.12. 2022)
- ↳ Pogoji za pridobitev sredstev
- ↳ Upravičeni stroški
- ↳ Merila za ocenjevanje vlog
- ↳ Obveznosti upravičenca
- ↳ Zahtevki za izplačilo sredstev
- ↳ Razno
- ↳ M4.3 Podpora za naložbe v infrastrukturo, povezano z razvojem, posodabljanjem ali prilagoditvijo kmetijstva in gozdarstva
- ↳ Javni razpis za operacijo Ureditev gozdne infrastrukture iz PRP 2014-2020 za leto 2016 (datum objave: 26. 2. 2016)
- ↳ Javni razpis za operacijo ureditev gozdne infrastrukture iz PRP 2014-2020 za leto 2017 (datum objave: 29. 9. 2017)
- ↳ Pogoji za pridobitev sredstev
- ↳ Upravičeni stroški
- ↳ Merila za ocenjevanje vlog
- ↳ Obveznosti upravičenca
- ↳ Zahtevki za izplačilo sredstev
- ↳ Razno
- ↳ Javni razpis za operacijo ureditev gozdne infrastrukture iz PRP 2014-2020 za leto 2020 (datum objave: 17. 7. 2020)
- ↳ Pogoji za pridobitev sredstev
- ↳ Upravičeni stroški
- ↳ Merila za ocenjevanje vlog
- ↳ Obveznosti upravičenca
- ↳ Zahtevki za izplačilo sredstev
- ↳ Razno
- ↳ M4.4 - Podpora za neproizvodne naložbe, povezane z doseganjem kmetijsko-okoljskih-podnebnih ciljev
- ↳ M05 - POPLAVE
- ↳ M05.2 Podpora za obnovo kmetijskega zemljišča in potenciala kmetijske proizvodnje, ki sta bila prizadeta zaradi naravnih nesreč, slabih vremenskih razmer in katastrofičnih dogodkov
- ↳ M06 - RAZVOJ KMETIJ IN PODJETIJ (ČLEN 19)
- ↳ Spremljanje obveznosti mladih prevzemnikov
- ↳ Podukrep M06.1 (PRP 2014-2020)
- ↳ Ukrep 112 (PRP 2007-2013)
- ↳ Podukrep M6.1 – Pomoč za zagon dejavnosti za mlade kmete - 1. JAVNI RAZPIS (31. 7. - 18. 9. 2015)
- ↳ Vstopni pogoji za prijavo na javni razpis
- ↳ Poslovni načrt in izbira razvojnih ciljev
- ↳ Stroški in plačilo akontacije dohodnine
- ↳ Točkovanje
- ↳ Obveznosti upravičenca
- ↳ Razno
- ↳ Podukrep M6.1 - Pomoč za zagon dejavnosti za mlade kmete - 2. JAVNI RAZPIS (17. 6. - 17. 8. 2016)
- ↳ Vstopni pogoji za prijavo na javni razpis
- ↳ Poslovni načrt in izbira razvojnih ciljev
- ↳ Stroški in plačilo akontacije dohodnine
- ↳ Točkovanje
- ↳ Obveznosti upravičenca
- ↳ Razno
- ↳ Podukrep M6.1 - Pomoč za zagon dejavnosti za mlade kmete - 3. JAVNI RAZPIS (28. 4. - 27. 6. 2017)
- ↳ Vstopni pogoji za prijavo na javni razpis
- ↳ Poslovni načrt in izbira razvojnih ciljev
- ↳ Stroški in plačilo akontacije dohodnine
- ↳ Točkovanje
- ↳ Obveznosti upravičenca
- ↳ Razno
- ↳ Podukrep M6.1 - Pomoč za zagon dejavnosti za mlade kmete - 4. JAVNI RAZPIS (26. 10. 2018 - 31. 1. 2019)
- ↳ Vstopni pogoji za prijavo na javni razpis
- ↳ Poslovni načrt in izbira razvojnih ciljev
- ↳ Stroški in plačilo akontacije dohodnine
- ↳ Točkovanje
- ↳ Obveznosti upravičenca
- ↳ Razno
- ↳ Podukrep M6.1 - Pomoč za zagon dejavnosti za mlade kmete - 5. JAVNI RAZPIS (4. 10. 2019 - 6. 12. 2019)
- ↳ Vstopni pogoji za prijavo na javni razpis
- ↳ Poslovni načrt in izbira razvojnih ciljev
- ↳ Stroški in plačilo akontacije dohodnine
- ↳ Točkovanje
- ↳ Obveznosti upravičenca
- ↳ Razno
- ↳ Podukrep M6.1 - Pomoč za zagon dejavnosti za mlade kmete - 6. JAVNI RAZPIS (31. 1. 2020 - 18. 3. 2020)
- ↳ Vstopni pogoji za prijavo na javni razpis
- ↳ Poslovni načrt in izbira razvojnih ciljev
- ↳ Stroški in plačilo akontacije dohodnine
- ↳ Točkovanje
- ↳ Obveznosti upravičenca
- ↳ Razno
- ↳ Podukrep M6.1 - Pomoč za zagon dejavnosti za mlade kmete - 7. JAVNI RAZPIS (29. 1. 2021 - 15. 6. 2021)
- ↳ Vstopni pogoji za prijavo na javni razpis
- ↳ Poslovni načrt in izbira razvojnih ciljev
- ↳ Stroški in plačilo akontacije dohodnine
- ↳ Točkovanje
- ↳ Obveznosti upravičenca
- ↳ Razno
- ↳ Podukrep M6.1 - Pomoč za zagon dejavnosti za mlade kmete - 8. JAVNI RAZPIS (21. 1. 2022 - 31. 3. 2022)
- ↳ Podukrep M6.3 - Pomoč za zagon dejavnosti, nemenjene razvoju majhnih kmetij - 1. JAVNI RAZPIS (13. 10. 2017 - 31. 1. 2018)
- ↳ Podukrep M6.3 - Pomoč za zagon dejavnosti, nemenjene razvoju majhnih kmetij - 2. JAVNI RAZPIS (22. 11. 2019 - 13. 2. 2020)
- ↳ Podukrep M6.3 - Pomoč za zagon dejavnosti, namenjene razvoju majhnih kmetij - 3. JAVNI RAZPIS (3. 9. 2021- 16. 12. 2021)
- ↳ Podukrep M6.4 - Podpora za naložbe v vzpostavitev in razvoj nekmetijskih dejavnosti - 1. JAVNI RAZPIS (3. 7. 2020 - 21. 10. 2020)
- ↳ Pogoji za pridobitev sredstev
- ↳ Upravičeni stroški
- ↳ Merila za ocenjevanje vlog
- ↳ Obveznosti upravičenca
- ↳ Zahtevki za izplačilo sredstev
- ↳ Razno
- ↳ Podukrep M6.4 - Podpora za naložbe v vzpostavitev in razvoj nekmetijskih dejavnosti - 2. JAVNI RAZPIS (10. 9. 2021 - 17. 12. 2021)
- ↳ M07 - OSNOVNE STORITVE IN OBNOVA VASI NA PODEŽELSKIH OBMOČJIH (ČLEN 20)
- ↳ M07.3 - Podpora za širokopasovno infrastrukturo, vključno z njeno vzpostavitvijo, izboljšanjem in razširitvijo, pasivno širokopasovno infrastrukturo ter zagotavljanjem dostopa do širokop. interneta in rešitev v zvezi z e-upravo (1. javni razpis)
- ↳ M07.3-Podpora za širokopasovno infrastrukturo,vključno z njeno vzpostavitvijo,izboljšanjem in razširitvijo,pasivno širokopasovno infrastrukturo ter zagotavljanjem dostopa do širokopasovnega interneta in rešitev v zvezi z e-upravo (2. javni razpis)
- ↳ M07.3 - Podpora za širokopasovno infrastrukturo, vključno z njeno vzpostavitvijo, izboljšanjem in razširitvijo, pasivno širokopasovno infrastrukturo ter zagotavljanjem dostopa do širokop. interneta in rešitev v zvezi z e-upravo (3. javni razpis)
- ↳ M08 - NALOŽBE V RAZVOJ GOZDNIH OBMOČIJ IN IZBOLJŠANJE SPOSOBNOSTI GOZDOV ZA PREŽIVETJE (ČLENI 21-26)
- ↳ M08.6 - Podpora za naložbe v gozdarske tehnologije ter predelavo, mobilizacijo in trženje gozdnih proizvodov
- ↳ Javni razpis za operacijo naložbe v nakup nove mehanizacije in opreme za sečnjo in spravilo lesa iz PRP 2014-2020 za leto 2016 (datum objave 19. 2. 2016)
- ↳ Pogoji za pridobitev sredstev
- ↳ Upravičeni stroški
- ↳ Merila za ocenjevanje vlog
- ↳ Obveznosti upravičenca
- ↳ Zahtevki za izplačilo sredstev
- ↳ Razno
- ↳ Javni razpis za operacijo naložbe v pred industrijsko predelavo lesa iz PRP 2014-2020 za leto 2016 (datum objave: 28. 10. 2016)
- ↳ Pogoji za pridobitev sredstev
- ↳ Upravičeni stroški
- ↳ Merila za ocenjevanje vlog
- ↳ Obveznosti upravičenca
- ↳ Razno
- ↳ Javni razpis za operacijo naložbe v nakup nove mehanizacije in opreme za sečnjo in spravilo lesa iz PRP 2014-2020 za leto 2017 (datum objave 24. 3. 2017)
- ↳ Pogoji za pridobitev sredstev
- ↳ Upravičeni stroški
- ↳ Merila za ocenjevanje vlog
- ↳ Obveznosti upravičenca
- ↳ Zahtevki za izplačilo sredstev
- ↳ Razno
- ↳ Javni razpis za operacijo naložbe v pred industrijsko predelavo lesa iz PRP 2014-2020 za leto 2017 (datum objave: 22. 12. 2017)
- ↳ Pogoji za pridobitev sredstev
- ↳ Upravičeni stroški
- ↳ Merila za ocenjevanje vlog
- ↳ Obveznosti upravičenca
- ↳ Zahtevki za izplačilo sredstev
- ↳ Razno
- ↳ Javni razpis za operacijo naložbe v pred industrijsko predelavo lesa iz PRP 2014-2020 za leto 2018 (datum objave: 28. 12. 2018)
- ↳ Pogoji za pridobitev sredstev
- ↳ Upravičeni stroški
- ↳ Merila za ocenjevanje vlog
- ↳ Obveznosti upravičenca
- ↳ Zahtevki za izplačilo sredstev
- ↳ Razno
- ↳ Javni razpis za operacijo naložbe v nakup nove mehanizacije in opreme za sečnjo in spravilo lesa iz PRP 2014-2020 za leto 2020 (datum objave: 24. 7. 2020)
- ↳ Pogoji za pridobitev sredstev
- ↳ Upravičeni stroški
- ↳ Merila za ocenjevanje vlog
- ↳ Obveznosti upravičenca
- ↳ Zahtevki za izplačilo sredstev
- ↳ Razno
- ↳ Javni razpis za operacijo naložbe v pred industrijsko predelavo lesa iz PRP 2014-2020 za leto 2020 (datum objave: 7. 8. 2020)
- ↳ Pogoji za pridobitev sredstev
- ↳ Upravičeni stroški
- ↳ Merila za ocenjevanje vlog
- ↳ Obveznosti upravičenca
- ↳ Zahtevki za izplačilo sredstev
- ↳ Razno
- ↳ Javni razpis za operacijo naložbe v nakup nove mehanizacije in opreme za sečnjo in spravilo lesa iz PRP 2014-2020 za leto 2021 (datum objave 8. 10. 2021)
- ↳ Pogoji za pridobitev sredstev
- ↳ Upravičeni stroški
- ↳ Merila za ocenjevanje vlog
- ↳ Obveznosti upravičenca
- ↳ Zahtevki za izplačilo sredstev
- ↳ Razno
- ↳ Javni razpis za operacijo naložbe v pred industrijsko predelavo lesa iz PRP 2014-2020 za leto 2021 (datum objave 15. 10. 2021)
- ↳ Pogoji za pridobitev sredstev
- ↳ Upravičeni stroški
- ↳ Merila za ocenjevanje vlog
- ↳ Obveznosti upravičenca
- ↳ Zahtevki za izplačilo sredstev
- ↳ Razno
- ↳ M08.4 - Podpora za odpravo škode v gozdovih zaradi gozdnih požarov ter naravnih nesreč in katastrofičnih dogodkov
- ↳ 1. javni razpis za operacijo Ureditev gozdnih vlak, potrebnih za izvedbo sanacije gozdov iz PRP 2014-2020
- ↳ Pogoji za pridobitev sredstev
- ↳ Upravičeni stroški
- ↳ Merila za ocenjevanje vlog
- ↳ Obveznosti upravičenca
- ↳ Razno
- ↳ 1. javni razpis za aktivnost Dela za odpravo škode in obnovo gozda iz PRP 2014-2020 (datum objave: 1. 7. 2016)
- ↳ Pogoji za pridobitev sredstev
- ↳ Upravičeni stroški
- ↳ Merila za ocenjevanje vlog
- ↳ Obveznosti upravičenca
- ↳ Razno
- ↳ 2. javni razpis za operacijo Ureditev gozdnih vlak, potrebnih za izvedbo sanacije gozdov iz PRP 2014-2020 (datum objave: 15. 3. 2019)
- ↳ 2. javni razpis za aktivnost Dela za odpravo škode in obnovo gozda iz PRP 2014-2020 (datum objave: 15. 3. 2019)
- ↳ Javni razpis za podukrep podpora za preprečevanje škode v gozdovih zaradi gozdnih požarov ter naravnih nesreč in katastrofičnih dogodkov (datum objave 7.4.2023)
- ↳ M08.3
- ↳ Javni razpis za podukrep podpora za preprečevanje škode v gozdovih zaradi gozdnih požarov ter naravnih nesreč in katastrofičnih dogodkov (datum objave 7.4.2023)
- ↳ M09 - USTANOVITEV SKUPIN IN ORGANIZACIJ PROIZVAJALCEV (ČLEN 27)
- ↳ M16 - SODELOVANJE (ČLEN 35)
- ↳ M16.2 - Podpora za pilotne projekte ter za razvoj novih proizvodov, praks, procesov in tehnologij
- ↳ 1. javni razpis (datum objave: 2. 2. 2018)
- ↳ Zahtevki za izplačilo sredstev
- ↳ 2. javni razpis (datum objave: 28. 12. 2018)
- ↳ 3. javni razpis - gozdarstvo (datum objave: 8. 11. 2019)
- ↳ 4. javni razpis (datum objave: 22. 10. 2021)
- ↳ 5. javni razpis (datum objave: 11. 11. 2022)
- ↳ 6. javni razpis (datum objave: 9. 6. 2023)
- ↳ M16.4 - Podpora za horizontalno in vertikalno sodelovanje med udeleženci v dobavni verigi za vzpostavitev in razvoj kratkih dobavnih verig in lokalnih trgov ter za promocijske dejavnosti na lokalni ravni
- ↳ 1. javni razpis (datum objave: 2. 6. 2017)
- ↳ Zahtevki za izplačilo sredstev
- ↳ 2. javni razpis (datum objave: 21. 12. 2018)
- ↳ 3. javni razpis (datum objave: 13. 3. 2020)
- ↳ 4. javni razpis (datum objave: 19. 11. 2021)
- ↳ M16.5 - Podpora za skupno ukrepanje za blažitev podnebnih sprememb ali prilagajanje nanje ter za skupne pristope k okoljskim projektom in stalnim okoljskim praksam
- ↳ 1. javni razpis (datum objave: 2. 2. 2018)
- ↳ Zahtevki za izplačilo sredstev
- ↳ 2. javni razpis (datum objave: 28. 12. 2018)
- ↳ 3. javni razpis - gozdarstvo (datum objave: 8. 11. 2019)
- ↳ 4. javni razpis (datum objave: 13. 12. 2019)
- ↳ 5. javni razpis (datum objave: 22. 10 2021)
- ↳ M16.9 - Podpora za diverzifikacijo kmetijskih dejavnosti v dejavnosti v zvezi z zdravstvenim varstvom, socialnim vključevanjem, kmetijstvom, ki ga podpira skupnost, ter izobraževanjem o okolju in hrani
- ↳ 1. javni razpis (datum objave: 2. 6. 2017)
- ↳ Zahtevki za izplačilo sredstev
- ↳ 2. javni razpis (datum objave: 21. 12. 2018)
- ↳ 3. javni razpis (datum objave: 19. 11. 2021)
- ↳ LOKALNI RAZVOJ, KI GA VODI SKUPNOST (CLLD) / LEADER
- ↳ Razno
- ↳ Pripravljalna podpora
- ↳ Podpora za izvajanje operacij v okviru strategije lokalnega razvoja, ki ga vodi skupnost
- ↳ Priprava in izvajanje dejavnosti sodelovanja lokalne akcijske skupine
- ↳ Podpora za tekoče stroške in stroške animacije
- ↳ Pogosta vprašanja in odgovori
- ↳ ZAHTEVKI ZA IZPLAČILO ZA UKREPE PRP 2014-2020
- ↳ M3 - Sheme kakovosti za kmetijske proizvode in živila
- ↳ M4.1 – Podpora za naložbe v kmetijska gospodarstva
- ↳ M4.2 – Podpora za naložbe v predelavo/trženje in/ali razvoj kmetijskih proizvodov
- ↳ M4.3 - Podpora za naložbe v infrastrukturo, povezano z razvojem, posodabljanjem ali prilagoditvijo kmetijstva in gozdarstva
- ↳ M6.1 – Pomoč za zagon dejavnosti za mlade kmete
- ↳ M8.6 - Podpora za naložbe v gozdarske tehnologije ter predelavo, mobilizacijo in trženje gozdnih proizvodov
- ↳ M19 - Lokalni razvoj, ki ga vodi skupnost (CLLD/LEADER)
- ↳ RIBIŠTVO 2014-2020
- ↳ KAMPANJA ZBIRNA VLOGA 2023
- FORUM MKGP (ureja Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano)
- ↳ NOVO! NEPOŠTENE POSLOVNE PRAKSE V VERIGI PRESKRBE S HRANO (v povezavi z novelo Zakona o kmetijstvu)
- ↳ FADN
- ↳ GOZDARSTVO
- ↳ RIBIŠTVO
- ↳ KMETIJSKA ZEMLJIŠČA
- ↳ SHEMA ŠOLSKEGA SADJA
- ↳ Vprašanja šol in naši odgovori
- ↳ Pripombe in predlogi šol
- ↳ Primeri dobre prakse
- ↳ SPLOŠNO
- ↳ PROGRAM RAZVOJA PODEŽELJA (PRP 2007-2013) - 1. OS - KONKURENČNOST KMETIJSTVA IN GOZDARSTVA
- ↳ Ukrep št. 111 - Usposabljanje za delo v kmetijstvu in gozdarstvu
- ↳ Ukrep št. 112 - Pomoč mladim prevzemnikom kmetij
- ↳ Ukrep št. 113 - Zgodnje upokojevanje kmetov
- ↳ Ukrep št. 121 - Posodabljanje kmetijskih gospodarstev
- ↳ Ukrep št. 122 - Povečanje gospodarske vrednosti gozdov
- ↳ Namen A - gozdna infrastruktura
- ↳ Namen B - gozdarska mehanizacija in oprema
- ↳ Ukrep št. 123 - Dodajanje vrednosti kmetijskim in gozdarskim proizvodom
- ↳ Kmetije
- ↳ Gospodarske družbe
- ↳ Kmetije in gospodarske družbe
- ↳ Ukrep št. 125 – Izboljšanje in razvoj infrastrukture, povezane z razvojem in prilagoditvijo kmetijstva
- ↳ Ukrep št. 132 - Sodelovanje kmetijskih proizvajalcev v shemah kakovosti hrane
- ↳ Ukrep št. 133 - Podpora skupinam proizvajalcev pri dejavnostih informiranja in pospeševanja prodaje za proizvode
- ↳ Ukrep št. 142 - Podpore za ustanavljanje in delovanje skupin proizvajalcev
- ↳ PROGRAM RAZVOJA PODEŽELJA (PRP 2007-2013) - 3. OS - KAKOVOST ŽIVLJENJA IN DIVERZIFIKACIJA
- ↳ Ukrep št. 311 - Diverzifikacija v nekmetijske dejavnosti
- ↳ Ukrep št. 312 - Podpora ustanavljanju in razvoju mikro-podjetij
- ↳ Ukrep št. 311 - diverzifikacija in Ukrep št. 312 - mikropodjetja
- ↳ Ukrep št. 321 - Osnovne storitve za gospodarstvo in podeželsko prebivalstvo
- ↳ Ukrep št. 322 - Obnova in razvoj vasi
- ↳ Splošno
- ↳ ARHIV
- ↳ Sklop 1: Urejanje površin za skupne namene in potrebe v podeželskih naseljih
- ↳ Sklop 2: Urejanje vaških jeder
- ↳ Sklop 3: Urejanje infrastrukture in povezav v naseljih
- ↳ Sklop 4: Obnavljanje in izgradnja večnamenskih zgradb skupnega pomena za medgeneracijsko druženje, kulturno-umetniško, športno in drugo prostočasno dejavnost lokalnega prebivalstva na podeželju
- ↳ Predmet podpore 1: Urejanje površin za skupne namene in potrebe v podeželskih naseljih
- ↳ Predmet podpore 2: Urejanje vaških jeder
- ↳ Predmet podpore 3: Urejanje infrastrukture in povezav v naseljih
- ↳ Predmet podpore 4: Obnavljanje in izgradnja večnamenskih zgradb skupnega pomena za medgeneracijsko druženje, kulturno-umetniško, športno in drugo prostočasno dejavnost lokalenga prebivalstva na podeželju
- ↳ Predmet podpore 5: Preselitev kmetij iz vaških jeder z namenom njihovega celostnega urejanja
- ↳ Ukrep št. 323 - Ohranjanje in izboljševanje dediščine podeželja
- ↳ Splošno
- ↳ ARHIV
- ↳ Sklop 1: Obnova kulturne, etnološke dediščine na podeželju
- ↳ Sklop 2: Muzeji na prostem
- ↳ Sklop 3: Ekomuzeji
- ↳ Sklop 4: Prostori za postavitev stalnih razstav etnološke dediščine
- ↳ Sklop 5: Ureditev in izgradnja tematskih poti
- ↳ Predmet podpore 1: Nepremična kulturna dediščina na podeželju (nepremični spomenik, spomeniško območje, nepremična dediščina, kulturna krajina, naselbinska dediščina)
- ↳ Predmet podpore 2: Muzeji na prostem
- ↳ Predmet podpore 3: Ekomuzeji
- ↳ Predmet podpore 4: Prostori za postavitev stalnih razstav etnološke dediščine
- ↳ Predmet podpore 5: Ureditev in izgradnja tematskih poti, ki povezujejo naravne vrednote in kulturno dediščino določenega območja
- ↳ PROGRAM RAZVOJA PODEŽELJA (PRP 2007-2013) – 4. OS – LEADER
- ↳ Ukrep št. 41 (411, 412, 412) – Izvajanje lokalnih razvojnih strategij
- ↳ Ukrep št. 421 – Spodbujanje medregijskega in čezmejnega sodelovanja
- ↳ Ukrep št. 431 – Vodenje lokalnih akcijskih skupin, pridobitev strokovnih znanj in animacija območja
- ↳ LEADER 2007-2013
- ↳ MREŽA ZA PODEŽELJE