plačilo marketinškega prispevka

Moderatorji: ahafner, jkokolj, mgosenca

plačilo marketinškega prispevka

OdgovorNapisal/-a MDLZ » 06 sep 2018, 08:38

Pozdravljeni,

ali nova novela zakona v kateri koli točki določa, da je potrebno kupcu za marketinške storitve plačevati fiksne zneske? V pogodbi s kupcem imamo trenutno namreč vse marketinške aktivnosti definirane kot % od prodajne vrednosti. Po navedbah kupca morajo, skladno z novo novelo, vsi marktinški prispevkii poravnani v absolutnih zneskih ne odstotkih kot do sedaj.
Mi tega v noveli nismo zasledili in ker bi želeli, da ostanejo v % tako kot do sedaj vas prosimo za pojasilo, ali novela kjerkoli definira način plačila marketinških prispekov oz. določa da le ti morajo biti plačani v fiksnih zneskih.

Hvala vnaprej.
MDLZ
 
Prispevkov: 0
Pridružen: 05 sep 2018, 08:28

Re: plačilo marketinškega prispevka

OdgovorNapisal/-a mgosenca » 24 sep 2018, 09:12

Zakon o kmetijstvu ne določa fiksnih oziroma variabilnih zneskov za promocijo.Nedovoljena ravnanja v zvezi s promocijo blaga so opredeljena v 4. točki tretjega odstavka 61. f člena (ZKme-1E): »zaračunavanje promocije blaga, razen če se stranki pisno dogovorita o promocijskih storitvah, ki bodo izvedene in katerih realizacijo je mogoče dokazati«. Bistveno je, da kupec blaga ne zaračunava promocijskih aktivnosti, ki niso bile izvedene oziroma katerih izvedbo ni moč dokazati. Ali je promocijska aktivnost dogovorjena v fiksnem ali variabilnem znesku, ki je odvisen od prodanih količin, je stvar dogovora ned dvema pogodbenikoma, pri tem je bistveno, da ne prihaja do vsiljevanja pogojev s strani kupca, oziroma zaračunavanja nesorazmerne cene za opravljene storitve.
mgosenca
 
Prispevkov: 0
Pridružen: 22 avg 2018, 12:15


Vrni se na NOVO! NEPOŠTENE POSLOVNE PRAKSE V VERIGI PRESKRBE S HRANO (v povezavi z novelo Zakona o kmetijstvu)

Kdo je online

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov registriranih in 1 gost

cron